lördag, oktober 28, 2006

Bowling och fylla

Jag är lite slirig idag för gårkvällen var hård. Blev spöad i bowling tyvärr, men jag kompenserade det hela med en hel del shotande (som vanlig) och en massa bruddrinkar som jag fick av Helena. Vad hon inte vet är att jag egentligen gillar söta drinkar... så mkt så att jag var tvungen att dricka upp den första på mindre än 2 sekunder.

DAnne är verkligen min bästa vän, jag måste erkänna att jag älskar honom djupt. Därför gillar jag att ligga och kramas med honom kl 2 en fredag natt mitt på ågatan så att alla kan se hur mkt jag håller av honom. Ibland tycker jag om honom så mkt så det gör ont i mig.. Jag vill att världen ska se min kärlek och är inte rädd för att våga visa den.

Idag var det flytt för Henkes del som gällde, vi var några stycken som hjälpte till men jag måste ärligt säga att jag höll mig undan rätt mkt och inte var särskilt aktiv. Jag är lite klen och det är inte bra om jag råkar bryta en nagel medans jag bär tunga lådor och sådant. Sen mådde jag även fruktansvärt illa så jag orkade helt enkelt inte.... Jag kompenserade det hela med att fixa käk åt grabbarna. Visst är jag en snäll vän?

Jag älskar verkligen mina vänner (läs ovan),
detta visar jag som jag tidigare nämnt
gärna genom olika kroppsliga kontakter.

En sak till.. det är en vanlig missuppfattning att vi killar gillar öl.. men i ärlighetens namn så är jag inte så förtjust i det.. idag t.ex. det tog emot jävligt mkt att ens få i sig en hel öl efter flytten... HUA! Hellre någon god Xider! Kom ihåg det till nästa gång du ska flytta Henke!!!

1 kommentar:

Elin sa...

Jag ska bjuda dina på goda söta drinkar när jag kommer nästa gång! Jag gillar när en man kan visa sina mjuka, feminina sidor!