söndag, mars 04, 2007

Gårdagens kalas

Det var en himla rolig fest igår Suzan! Tack så mycket! Jag hoppas att du inte blev arg över Dannes o henkes presentpåhitt! Dom är ju lite busiga de grabbarna.
Förförfesten var hos mig där jag gjorde det lite mysigt åt mina grabbar med tända ljus och grejor ( se bild)

Hos Suzan blev det en väligt trevlig förfest, ca 15 pers med frågesporter, tyvärr loosade laget pga min sista insats... JA vad ska man säga? Jag är ju inte så allmänbildad. TP är svårt ju! Men har andra kvalitér, kommer inte riktigt på vilka just nu men återkommer med det..


Vissa av oss drig till BK vissa platå och vissa nöjde sig med kattsandslådan ;-). Jag och Helena, Suzan, Angelika, Danne, Henke o Johan hamnade i alla fall på BK där jag som vanligt beställde in massa shots och dansade i mängder... Kommer inte ihåg vems ide det var men helt plötsligt stod jag o Suzan på bardisken och dansade! Vi blev joinade av de andra så småningom. Jag gillar att visa upp mig..

Fyllekebab med allt vad det innebär sen och sova...


Jag och grabbarna myser till det, är så nöjd över min snygga lykta
Sååå rolig fest! TACK S! Puss o KRAM

5 kommentarer:

Juzze sa...

Tack själv Jens!! Presenten va hmm.. annorlunda.. kommer tyvärr inte använda den mer än som prydnad på mitt kylskåp. Tycker inte du ska deppa för det där me TP.. du kan ju... du är ju... ja hm.. snäll :D <- bra egenskap ;) Bardansen va bäst.. vi va snyggast ;)

Juzze sa...

Fin lykta Jens.. va myyyysig du blivit me alla ljus o allt :D Vi får ta en shoppingda ngn da o bara shopppa ljus.. va säger du om det??

Elin sa...

Gud så mysigt! Hemskt att jag missade det...

Anonym sa...

http://www.fuckup.web.surftown.se

Elin sa...

UPPDATERA!!!